dilluns, 14 de novembre del 2011

• No socis: 10 €
    • Socis: 8 €
  • Altres: Butifarrada i obsequis
CRÒNICA (per Xavi Fabrega)

Encara no sabem ben bé com vam acabar corrent diumenge 17, 5 quilòmetres, però així va ser. Tot va començar amb l'entrada al bloc de Vilassar camina o corre: 13 Km, poquet desnivell, botifarrada, etc. Tot mentida!!! menys la botifarrada!!

Després d'enviar un mail a l'organització, en el qual se'ns informava que no era una cursa sinó una caminada que es podia fer corrent, que no hi havia dorsals, que eren 14 quilòmetres i que començava a les 8 del matí, vam decidir que era millor opció quedar-se dormint... ja que l'opció de fer la mitja marató no ens feia el pes (sí sí, som uns covards).

Però dimecres a última hora vam rebre una trucada d'un amic del Xavi que s'havia apuntat perquè pensava que nosaltres hi anàvem, així que no vam tenir més remei que apuntar-nos-hi perquè la nostra consciència quedés tranquil·la.

Així que diumenge a les 8, tot frisosos per no conèixer el recorregut, ens vam trobar davant el nou Piri. A les 8:15 és va donar el tret de sortida i el Xavi i l'Edu es van quedar esperant a la Raquel que era al lavabo (s'ha d'evitar arribar tard a les curses). Tot i així, de seguida vam agafar els pocs corredors que s'havien aventurat a fer la caminada corrent.

Abans d'arribar a la muntanya, un cop la Raquel va veure el turó que havíem de pujar, va pensar que més valia abaixar el ritme i deixar que el Xavi i l'Edu fessin la seva cursa. Durant la pujada de l'infern, Xavi i Edu van haver d'abaixar el ritme (Edu acabava de córrer la Triatló de Barcelona) i així va ser com en el quilòmetre 7, tot i que sigui difícil de creure, la tortugueta de la Raquel els va enxampar. I durant un parell de quilòmetres vam córrer idíl·licament els tres juntets per pista ample fins arribar a una zona més humida i tancada.

Els magnífics corriols ens van motivar força i el ritme va anar apujant fins que ens vam trobar alguns caminants (que no sabem com van arribar a estar davant nostre). En aquest punt, el competitiu del Xavi, va aprofitar, va passar la Raquel i va començar a tirar en solitari fins arribar al segon i últim avituallament on alguns voluntaris ens animaven dient que ja faltava poc per l’arribada però el que no sabíem era que encara quedaven uns 5 km i una forta baixada que ens va deixar els genolls tocats. Més tard ens trobarem fent tota la carretera de Cabrils a Vilassar fins a un punt on ens desviaren per donar una volta i agafar finalment una riera plena d’aigua molt bruta i pudenta que ens va portar a l’arribada.

Una vegada tots reunits i desprès de la celebració que ens mereixíem no vam tardar en preguntar-nos qui ens havia enredat amb el quilometratge!!! Encara que ràpidament ens vam oblidar d’aquest tema amb l’oloreta de les botifarres.

En definitiva, una cursa molt divertida amb un ambient meravellós i amb uns camins increïbles. Ja estem desitjant que sigui l’any que ve per tornar-la a fer.

Salut i quilòmetres.

Roger Pons ha dit...

Veieu com valia la pena anar? El tema del 13 km. va ser una "petita" errada :)