dilluns, 19 de setembre del 2011

13910084PONS ANDRÉS, ROGER53:515:20
188989CORTES MAÑAS, RAQUEL58:155:49

CRÒNICA

Aquest diumenge els VesKeVinc vam assistir a una altra cursa, en aquest cas solidària (i que en siguin moltes més!) de recorregut molt assequible, participació continguda (250 aprox.)  i on es va respirar molt bon ambient.

Tot i tractar-se d'una cursa de muntanya, l'escàs desnivell i la poca distància a recòrrer (10 km.) la converteixen en un cursa assequible per a qualsevol nivell. Un començament per asfalt on pràcticament tot era baixada va donar pas a la consegüent pujada, ja per muntanya, combinant en alguns trams algunes rectes per oxigenar cames. Això sí, a la part final vam gaudir d'una pujada bastant pronunciada, tot i que no massa llarga.

Tècnicament és una cursa senzilla, perfecte per a entrenaments, com en el cas d'en Julio, que es coneixia al recorregut a la perfecció i que just abans de la cursa ens va fer una bona explicació del que ens trobaríem al llarg del camí.

Pel que fa als avituallaments, al llarg del recorregut vam trobar diferents grups subministrant ampolles d'aigua. S'agraeix, donat que, tot i que la cursa no era molt llarga, va fer sol de justícia que ens va castigar a consciència. Sembla mentida que estiguem a octubre...

A nivell d'organització, només dos apunts:
  • La recollida dels dorsals es va fer molt llarga. Fer-la a la sala d'espera de Maternitat de Can Ruti no sembla que fos la millor idea.
  • La sortida es va haver de moure de lloc per un cotxe que hi havia aparcat just al mig d'aquesta. I ni avisant pels altaveus van venir a treure'l... quina jeta! (potser es va tractar d'una urgència, no deixa de ser que estàvem al pàrquing de l'Hospital... donarem el benefici del dubte).
  • La bossa d'obsequis va ser més que correcta, tenint en compte que es tracta d'una cursa de caràcter solidari.

Resumint, ens podem donar per satisfets de la cursa realitzada. Vam ser molts VesKeVinc i ens hi vam deixar la pell. I els resultats... doncs cap sorpresa, a banda del discret temps d'en Xavi, que no tenim clar si és que està baix de forma o les perverses tàctiques psicològiques d'en Marc han fet efecte (compte Julio, que ara va a per tu i es coneix totes les marranades possibles per escalar posicions!).

Nen, quina calor!

Marcusvi13 ha dit...

si comencem a considerar al Julio com a corredor professional...sóc el millor VesKeVinc!!! TOOOOOOOMMMMMAAAA JEROOOOMA!!!!!!!!!!!!

Roger Pons ha dit...

Mentres no li paguin per córrer, oblida't!