dimarts, 20 de setembre del 2011

IV Cursa Lluís Companys - Fitxa i Crònica


  • Nom: Cursa Lluís Companys
  • Edició: 4a.
  • Tipus: Cursa d'asfalt
  • Data: 01/10/2011
  • Hora: 10:00 h.
  • Lloc: Barcelona
  • Distància: 7.000 m.

RESULTATS:


DorsalRunnerTempsParcialsminuts/kmLloc
70CASTELLVÍ FALIP, MARC29:57(14:45-15:12)04:1781
291PONS ANDRÉS, ROGER34:59(16:56-18:04)05:00208


CRÒNICA

En Marc i jo vàrem assistir a l'edició d'enguany (en el meu cas és el segon any que la faig) de la Cursa Lluís Companys, de recorregut curt però entretingut amb l'Estadi Lluís Companys (antic Estadi de Montjuïc) com a gran protagonista.

Són 7 kms. que combinen pujada, baixada i recta en proporcions semblants La pujada i la baixada per asfalt, i la recta per pista d'atletisme.

Centrant-nos una mica més en l'anàlisi dels fets, vam anar cap allà amb el Julio, però el molt covard es va desviar just abans d'arribar amb l'excusa que havia de treballar.

Un cop vam arribar, recollida de dorsals, la clàssica pixadeta pre-cursa, salutacions als Red Runners allí congregats (en una altra ocasió parlaré una mica més d'aquests "elementus", dels quals jo també formo part), i cap al punt de sortida, on ens vàrem col·locar bastant endavant (coses del Marc...).

La sortida va ser com era d'esperar: al cap de 3 minuts em costava veure al Marc sense les ulleres. Sort de l'escasa varietat de dissenys de les seves samarretes d'esport, que només es podia confondre amb els de la Penya Fondistes de Badalona i algun que altre amb la de la Mercè d'aquest any.

La cursa es va desenvolupar com esperàvem, assolint tots dos els objectius marcats; en Marc amb més solvència, i jo havent d'apretar les dents a l'última pujada per entrar just un segon abans del temps màxim que m'havia proposat.

Digues Lluiiiiiiiiiiiiis!

Foto artística fruit de les nostres flipades
En acabar la cursa ens dirigirem al rocòdrom a visitar el Julio, d'on ressenyaré la meva espectacular habilitat escalant (per dir-ho d'alguna manera) i la simpatia del Julio envers els nens que no paraven de fotre-li el magnesi. Després, a fer una cerveseta fresca amb els Red Runners i cap a casa.

Cursa finalitzada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada